فوت ۲ کارمند بانک‌ در کاشان و ۲ کارمند بانک‌ در قم بر اثر کرونا

کارمندان فوت‌شده بانک‌های کاشان و قم به‌خاطر کروناکاشان فردا –  محمدرضا حسین‌زاده ، مدیرعامل بانک ملی و رئیس کانون بانک‌های کشور، از درگذشت ۴ کارمند بانک بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روزنامه اینترنتی فراز، حسین‌زاده در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: به رغم تقلیل ساعت کار بانک‌ها و افزایش سقف نقل و انتقال‌ها و با وجود انواع سامانه‌ها و اپلی‌کیشن‌های بانکی، متأسفانه باز هم شاهد ازدحام جمعیت در اکثر شعب بانک‌های کشور هستیم که این رویه هم برای سلامتی همکاران ما و هم برای سلامتی مشتریان گرامی می‌تواند خطرآفرین باشد.

وی همچنین در بخش دیگری نیز با بیان شرایط سخت پیش رو نوشت: خبر غمبارتر این‌که طی چند روز گذشته، چهار نفر از همکاران شریف و فداکار ما در بانک‌های تجارت، رفاه، مسکن و بانک ملی ایران در حین انجام وظیفه و خدمت‌گزاری به مردم، به ویروس کرونا آلوده و در جوان‌سالی جان به جان آفرین تسلیم نمودند.

در روزهای گذشته حسن رجبی، از بانک ملی قم، محمدحسین کاظمی بانگ رفاه قم،  علی آقایی قمصری بانک مسکن کاشان و محمدرضا ربانی کارمند بانک تجارت کاشان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگدشته‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.