تا ۱۵ فروردین‌ماه به کاشان سفر نکنید

سرهنگ علی قربانی فرماندهی انتظامی کاشانکاشان فردا – سرپرست انتظامی کاشان از هموطنان خواست تا شهرستان کاشان را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند.

سرهنگ علی قربانی در گفت‌وگو با اهل کاشانم با اعلام این خبر گفت: تا اطلاع ثانوی ورود خودروها از چهار مبادی ورودی کاشان، قمصر، نیاسر و برزک با همکاری اداره بهداشت، بسیج و نیروی انتظامی کنترل می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اضطراری منطقه تمامی مسافرین ورودی به شهرستان کاشان با تب‌سنج کنترل می‌شوند و چنان‌چه مورد مشکوک به کرونا مشاهده شد، بلافاصله به واحدهای درمانی منتقل می‌شود و از بقیه مسافرین نیز درخواست می‌شود از ورود به کاشان خودداری کنند.

وی با بیان این‌که این محدودیت حداقل تا ۱۵ فروردین‌ماه سال بعد ادامه خواهد داشت اضافه کرد: با کلیه هتل‌ها و واحدهای اقامتی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا از پذیرش مسافر در این ایام خودداری کنند.

بر اساس اطلاعیه شماره ۹ دانشگاه علوم پزشکی کاشان که پنج‌شنبه ۱۵ اسفندماه منتشر شد، تا آن‌زمان در کاشان بیش از ۴۵۰ نفر در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهداء (ع) آران و بیدگل به دلیلی علائمی شبیه کرونا بستری یودند.

از تعداد ۱۷۹ مورد نمونه ارسالی به آزمایشگاه تهران، ۱۶ نفر قطعی و ۲۹ نفر مثبت غیرقطعی یا بینابینی ابتلا به کرونا، و ۴۶ نفر منفی اعلام شده و جواب مابقی نمونه‌های ارسالی تاکنون دریافت نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.