تعرفه‌ خدمات شهرداری‌ها تا پایان اردیبهشت ۹۹ تغییر نمی‌کند

حجت‌الله غلامی معاون هماهنگی و اموز عمرانی استانداری اصفهانکاشان فردا – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تعرفه‌ها و قیمت‌های خدمات شهرداری‌ها به‌منظور کاهش حجم مراجعات در اسفندماه جاری، تا پایان اردیبهشت سال بعد تغییر نمی‌کند.

حجت‌الله غلامی در گفت‌و‌گو با ایرنا، با اشاره به افزایش حضور مردم در شهرداری‌ها در ماه‌های پایانی سال افزود: این ازدحام، بیشتر به منظور دریافت تخفیف‌های پایان سال و استفاده از تعرفه‌های سال جاری است که نسبت به تعرفه‌های سال بعد پایین‌تر است، بر همین اساس و به منظور کاستن از حجم مراجعات در هشتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مصوب شد که این تخفیف‌ها و قیمت‌ها تا اردیبهشت سال آتی هم ادامه یابد.

غلامی اعلام کرد: پایانه‌های اتوبوس‌های بین شهری و شهری اعم از مسافری و باری، ایستگاه‌های اتوبوس، محل توقف قطارها، فرودگاه و کلیه اماکن مرتبط با حمل‌ونقل، هر شب در ساعات معین ضدعفونی می‌شود. اتوبوس‌های بین شهری پس از تخلیه مسافر و اتوبوس‌های شهری هر شب و مترو نیز هر چهار ساعت یکبار ضدعفونی می‌شود.

رئیس ستاد هماهنگی سفر استان گفت: بر اساس مصوبات این ستاد پذیرش مسافر در مدارس، کمپ‌ها، مامورسراها، زایرسراها، مهمان‌سراهای دستگاه‌های دولتی و خصوصی، خواب‌گاه‌های دانشجویی، مسافرخانه‌ها و مهمان‌پذیرها، خواب‌گاه های خصوصی و خانه‌های استیجاری و بوم‌گردی‌ها و همچنین چادرزدن در سطح پارک‌ها ممنوع و این مراکز تعطیل خواهد بود.

وی اعلام کرد: فقط هتل‌ها مشروط بر این‌که تا ۲۰ اسفند از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مجوز لازم را کسب کنند، می‌توانند نسبت به پذیرش مسافر اقدام کنند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.