انجام ۴۱ عملیات از سوی آتش‌نشانان در بارندگی کاشان

عملیات آتش‌نشانان برای مهار آب‌گرفتگی در پی بارندگیکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از انجام بیش از ۴۰ عملیات از سوی مأموران این سازمان از روز یک‌شنبه تا کنون خبر داد.

محمدمسعود چایچی اظهار کرد: پس از تشدید نزولات آسمانی، بیش از ۴۰ عملیات شامل رفع آب‎گرفتگی و آب‌افتادگی منازل و معابر و نیز اقدامات ایمنی برای محل‌های نشت کرده و آسیب‌دیده از روز گذشته تاکنون صورت گرفته است.

وی، با اشاره به استفاده آتش‌نشانی از تمام تجهیزات و امکانات برای مواجهه با مشکل آب‌گرفتگی خاطرنشان کرد: به منظور جمع‌آوری آب‌ها، علاوه بر خودروهای آتش‌نشانی، از خودرو آب‎رسان شهرداری و پیمان‌کاران آن نیز استفاده شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، ۸۷۰ نفر ساعت فعالیت مأموران آتش‌نشانی از شب گذشته تا کنون را یادآور شد.

چایچی عنوان کرد: این فعالیت‌ها همچنان در حال انجام است و به منظور آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی، تمام کارکنان حتی نیروهای غیرشیفت سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی فراخوان شده‌اند.

بارش باران بهاری در منطقه کاشان از روز یک‌شنبه ۳ فروردین‌ماه آغاز شده و به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تا پایان امروز دوشنیه ۴ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

این بارندگی در بخش‌های کوهستانی به صورت برف گزارش شده و دمای هوا در برخی از مناطق کوهستانی اطراف کاشان نزدیک به ۱۰ درجه زیر صفر رسیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.