ادارات در کاشان بطور کامل تعطیل نخواهد بود

فرمانداری کاشانکاشان فردا – «حمیدرضا جوشقانی»، مدیر روابط عمومی فرمانداری کاشان اعلام کرد که ادارات کاشان از نخستین روز کاری سال ۹۹ آماده ارائه خدمت هستند، اما با کمترین تعداد کارمند.

به گزارش کانال با خبرنگاران کاشان، جوشقانی در پاسخ به وضعیت ادارات گفت: با عنایت به مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تاریخ دوشنبه ۴ فروردین‌ماه ۹۹ با توجه به گزارش کمیته بهداشتی ستاد استانی و به‌منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا مدیران مکلفند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی با اعمال شیفت کاری و مرخصی بنحوی برنامه‌ریزی نمایند تا کارکنان را تا پایان هفته جاری در محل کار به حداقل و در حد ضرورت برسانند و سایر کارمندان موظف هستند دردسترس و به صورت آماده باش باشند.

وی اضافه کرد: ضمناً کارکنانی که مبتلا به بیماری زمینه‌ای و خاص هستند با اطلاع مدیران کل از این موضوع مستثنی بوده و الزاماً در خانه بمانند.

پیشتر پایگاه خبری اهل کاشانم، در خبری از قول دادستان کاشان اعلام کرده بود تمام ادارات و صنایع کاشان به‌طور کامل تا ۱۵ فروردین‌ماه تعطیل خواهند بود.

ساعاتی پس از آن دادستان آران و بیدگل با استناد به مصوبه اخیر ستاد اصفهان اعلام کرد ادارات این شهرستان به طور کامل تعطیل نخواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.