با اقدامات صورت‌گرفته، نیاسر کاشان در وضعیت سفید است

کنترل وردی‌ شهر نیاسر کاشانکاشان فردا شهردار نیاسر کاشان ضمن اشاره به جلوگیری از ورود خودروها با پلاک غیربومی به نیاسر ‌گفت: با اقدامات صورت‌گرفته و مشارکت بسیج، نیروی انتظامی و عوامل اجرایی شهر نیاسر کاشان در وضعیت سفید قرار دارد.

مجتبی نظیری به تسنیم اعلام کرد: با شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان اقدامات بسیار زیادی توسط مسئولان شبکه بهداشت و درمان، مسئولان اجرایی و خیران صورت پذیرفته و به مدد این‌ها وضعیت شهر نیاسر کاشان در وضعیت سفید قرار دارد و با اخذ مجوزهای لازم اقدامات مقتضی برای کنترل و غربالگری صورت پذیرفته است.

نظیری ضمن اشاره به تجهیز پایگاه کنترل و غربالگری در ورودی شهر نیاسر ابراز داشت: با همراهی بسیج و نیروی انتظامی به صورت ۲۴ ساعته در راستای غربالگری و کنترل عبور و مرور اقدامات لازم صورت پذیرفت و از ورود خودرو و افراد غیربومی به داخل شهر جلوگیری شد.

وی شهر نیاسر کاشان را شهری توریستی دانست و گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا از تمامی صاحبان صنوف در این شهر درخواست شد تا با ماندن در منزل و بستن مغازه‌ها در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نقش بسزایی را ایفا کنند که با همکاری این افراد مغازه‌ها بسته و صاحبان واحدهای تجاری نیز اجاره بها از این افراد نمی‌گیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.