ورودی‌های آران‌وبیدگل برای پیشگیری از کرونا پایش می‌شود

اسماعیل بایبوردی فرماندار آران و بیدگلکاشان فردا فرماندار آران‌ و بیدگل گفت: ورودی‌های این شهرستان برای پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا پایش می‌شود.

اسماعیل بایبوردی افزود: این طرح پایش سلامت با همکاری بسیج، هلال احمر، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و راهداری انجام خواهد شد و هشت گروه در هشت محور شهرهای سفیدشهر، نوش‌آباد، آران‌وبیدگل و ابوزیدآباد مستقر می‌شوند.

بایبوردی با اشاره به استقرار تعدادی پست ایست و بازرسی در نقاط مختلف شهرستان، یادآور شد: همچنین گروه ۸۴۰ موشکی ارتش مستقر در شهرستان آران‌ و بیدگل، در ورودی آزادراه به کاشان و آران‌وبیدگل در نزدیکی مصلای کاشان برای پایش سلامت و بازرسی حضور دارند.

فرماندار آران‌وبیدگل اضافه کرد: ارتش از همان روزهای نخست به طور جدی برای مقابله با کرونا ورود کرد و ۱۵۰ میلیون ریال کمک نقدی به بیمارستان سیدالشهدا(ع) داشت و کلینیک ارتش هم به فعالیت بی‌وقفه خود برای ارایه خدمات درمانی به مردم ادامه داد و در این راستا سه‌ هزار و ۷۰۰ خانوار را غربالگری کرد.

وی ادامه داد: گندزدایی و ضدعفونی‌کردن معابر، توزیع دستکش و ماسک، استقرار دو تیم پزشکی برای پایش سلامت شهروندان و تشکیل ستاد پدافند بیولوژیک از جمله اقدام‌های ارتش در شهرستان آران‌وبیدگل است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.