طراحی خودروهای آتش‌نشانی برای مقابله با کرونا

تجهیز خودروهای آتش‌نشانی برای ضدعفونی معابرکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان از طراحی و تجهیز  تعدادی از خودروهای این سازمان برای تسهیل ضدعفونی معابر شهری خبر داد.

محمد مسعود چایچی با اشاره به نگرانی‌ها از شیوع کرونا در شهر کاشان گفت: با توجه به اهمیت ضدعفونی معابر و فضاهای عمومی شهر، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان دو دستگاه خودروی سازمانی را برای تسهیل در این امر طراحی و تجهیز کرد.

وی افزود: از حدود یک ماه پیش سازمان آتش‌نشانی کاشان به‌طور مستقیم وارد اقدامات مقابله‌ای با کرونا شده، و اقدام به ضدعفونی کردن معابر سطح شهر و ادارات کرده است.

چایچی با اشاره به نیاز آتش‌نشانی به خودرویی برای ضدعفونی سریع معابر و فضاهای عمومی گفت: با توجه به گستردگی شهر و نیازی که برای ضدعفونی کردن روزانه وجود دارد، عوامل فنی سازمان دو دستگاه از خودروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری را خاص ضدعفونی کردن معابر شهری به‌سازی، طراحی و تجهیز کردند.

وی با بیان این‌که این خودروها پس از چندین روز تحقیق و اجرا بالاخره به مرحله فعالیت رسید، گفت: این خودروها با مخازن قابل توجه و با استفاده از فن‌های فشار مثبت، پمپ‌ها و موتورهای تقویت کننده، امکان پاشیدن مواد ضدعفونی کننده تا فاصله مناسب را داراست.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اظهارکرد: فعالیت این خودرو برابر با فعالیت حدود ۵۰ آتش‌نشان است و در معابر عریض کاربرد دارد.

برابر آخرین آمار اعلام‌شده: تاکنون ۱۴۴۴ بیمار مبتلا به کرونا درمان و از بیمارستان‌های سیدالشهداء آران و بیدگل و بهشتی کاشان مرخص شده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.