تردد خودرو ۱۲و ۱۳ فروردین‌ماه در مشکات ممنوع است

سروان محمدمهدی یزدی فرمانده کلانتری مشکاتکاشان فردا ـ رئیس کلانتری مشکات از شهروندان مشکاتی‌ خواست از هرگونه تردد خودرو در سطح شهر در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه خودداری کنند.

سروان محمدمهدی یزدی تصریح کرد: با توجه به این‌که طرح ممنوعیت تردد خودروها از در منزل اعمال می‌شود، از شهروندان درخواست می‌شود برای اجرای بهینه طرح همکاری داشته باشند.

سروان یزدی با تاکید بر این‌که با هرگونه تخلفی طبق قانون برخورد می‌شود، از شهروندان خواست در روز سیزدهم فروردین‌ماه در خانه بمانند.

او گفت: امسال شرایط با سال‌های دیگر متفاوت است و برای حفظ سلامت جامعه حضور در باغ‌ها و طبیعت ممنوع اعلام شده است. مردم کمک کنند تا با شکست کرونا بتوانیم در کنار هم از طبیعت بهره ببریم.

رئیس کلانتری مشکات از بسته‌شدن تمام مسیرهای منطقه گردشگری مشکات خبر داد و با اشاره به ممنوعیت هرگونه تجمع تصریح کرد برگزاری مراسم‌های تشییع جنازه و مراسم‌های سر قبر خلاف قانون است و از صاحبان عزا می‌خواهیم رعایت کنند.

وی تصریح کرد: نمی‌خواهیم در شرایطی که خانواده‌ها داغدار هستند از ابزار قهری استفاده کنیم ولی تعداد زیادی از شهروندان نسبت به برگزاری این مراسم‌ها ابراز نگرانی کرده‌اند و ما ناچار به اجرای قانون هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.