مهار آتش‌سوزی شرکت تولید کارتن در کاشان

آتش‌سوزی در کارخانه کارتن‌سازیکاشان فردا – مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، از مهار آتش‌سوزی گسترده در یک واحد کارتن‌سازی در کاشان خبر داد.

روح‌الله فدائی گفت: ایم آتش‌سوزی حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۳ فروردین‌ماه در یک کارگاه تولیدی کارتن واقع در بلوار قطب راوندی، کوچه آرد روشن اتفاق افتاد و خودر‌های مهار آتش بی‌درنگ به محل حادثه فرستاده شدند.

فدائی افزو د: با توجه به اهمیت حادثه تیم‌های عملیاتی از ایستگاه‌های 1 ،2 ،3 و 4 این سازمان با ۲۲ نیروی عملیاتی و ۶ خودروی اطفائیه سنگین و پشتیبانی به محل حادثه فرستاده شده و موفق به مهار و خاموش‌کردن آتش شده و از گسترش آتش به کاربری‌های مجاور جلوگیری کردند.

وی گفت: آتش‌نشانان کماکان در محل حادثه حاضر و در حال مهار آتش در مراحل نهایی، لکه‌گیری و خاموش‌کردن آتش‌های پنهان خواهند بود.

سخن‌گوی سازمان گفت: علت آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست و علت از سوی کارشناسان کمیته علت‌یابی حوادث و آتش‌سوزی‌های سازمان بررسی و اعلام خواهد شد.

در خبر اعلام نشده در شرایطی که مطابق مصوبات ستاد مقابله با کرونا تمام شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعتی تا اطلاع بعدی باید تعطیل باشد، آیا این شرکت خلاف مقررات فعال بوده یا علت آتش‌سوزی از سوی عواملی خارج از این شرکت بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.