کاهش ۲۳٪ آتش‌سوزی مراکز تجاری در سال ۹۸

۱۲۵کاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: آتش‌نشانان در مجموع ۶۵۴ مورد آتش‌سوزی و ۱۸۵۷مورد حادثه در سال ۹۸ جان و مال هموطنان را از خطرات، صدمات و خسارات احتمالی نجات دادند.

محمدمسعود چایچی آتش‌سوزی اماکن مسکونی، خودرو و کاربری‌های تولیدی کارگاهی را از قابل توجه‌ترین موارد عملیاتی مهار آتش از سوی آتش‌نشانان برشمرد و اعلام کرد: افروختن آتش بصورت عمدی و اتصالی سیستم برق اماکن و کاربری‌ها مهم‌ترین علت این آتش‌سوزی‌ها بوده است.

چایچی ضمن اعلام کاهش حوادث در سال ۹۸ نسبت به سال قبل آن خاطرنشان كرد: پرسنل عملیاتی در ۱۸۵۷ مورد حادثه جداگانه که بیشترین آمار این عملیات شامل؛ امداد در تصادفات خودویی، نشست زمین و آب‌افتادگی، رفع خطر آسانسور و بالابر، رفع خطر حیوانات موذی (مار وعقرب) و انتقال حیوانات خانگی محبوسی(گربه وسگ) بوده است.
افزود: آتش نشانان کاشانی باشرکت در حوادث سال قبل شهروندان و هموطنان را امداد رساني نموده و از خطرات ناشي از اين آنها نجات داده اند که کاهش ۵۱درصدی سیلاب و آب افتادگی،۳۴درصدی برق گرفتگی، ۳۳درصدی نجات شخص ، رهاسازی اعضای بدن ، ۳۲درصدی نشست زمین ،۳۰درصدی سقوط در چاه و گودال ،۲۸درصدی اسانسور و بالابر و۲۵درصدی غرق شدگی از شاخص ترین کاهش های حوادث این مدت نسبت به سال ۹۷ بوده است .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.