غربالگری ۱۰۰ هزار آران‌و‌بیدگلی از طریق سامانه سلامت

غربالگری شهروندان آران و بیدگل در سامانه سلامتکاشان فردا – فرماندار شهرستان آران و بیدگل از نام‌نویسی بیش از ۹۹ هزار نفر از شهروندان این شهرستان در سامانه سلامت و غربالگری ویروس کرونا خبر داد.

اسماعیل بایبوردی ضمن اعلام این خبر به شهروندان توصیه کرد به جای مراجعه به مراکز درمانی و جلوگیری از هرگونه ازدحام که خود سبب انتشار ویروس کرونا می‌شود، از طریق سامانه salamat.gov.ir با واردکردن شماره ملی خود به سوالات ساده خود ارزیابی بیماری کووید ۱۹ پاسخ دهند.

براساس این گزارش؛ با ثبت‌نام در این سامانه، ضمن پایش و رصد اطلاعات ارسالی پیگیری‌های بعدی برای راهنمایی و یا مراقبت لازم در مقابل کرونا ویروس از سوی مراکز درمانی وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل همچنین از همنوایی مطلوب و همراهی خوب مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه در این شهرستان تقدیر کرد.

شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان در استان اصفهان بالاترین میزان ابتلا به بیماری کرونا را از روز‌های نخست شیوع این بیماری داشته‌اند و به گفته شاهدان محلی دست‌کم ۱۰۰ نفر در آران و بیدگل به خاطر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.