رشد ۵۷ درصدی مراجعین شیمی‌درمانی در سال ۹۸

دکتر مصطفی سروی‌زاده رئیس بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشانکاشان فردا – دکتر مصطفی سروی‌زاده رئیس بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان با بیان این‌که بخش شیمی‌درمانی این بیمارستان دارای ۱۸ تخت بستری در دو سالن مجزا برای آقایان و بانوان می‌باشد، اعلام کرد: در سال گذشته بالغ بر ۵ هزار جلسه درمان برای بیماران انجام شده که نشان از رشد ۵۷ درصدی نسبت به سال قبل دارد.

دکتر سروی‌زاده در ادامه به فعالیت بخش رادیوتراپی پرداخت و افزود: این بخش مجهز به دو دستگاه رادیوتراپی مدل زیمنس پریموس است.

وی گفت: بیماران شیمی‌درمانی و رادیوتراپی از استان‌ها، شهرها و حتی کشورهای مجاور برای درمان به این بخش مراجعه می‌کنند به طوری که در سال گذشته ۱۹ هزار و ۹۶۴ جلسه درمان رادیوتراپی برای بیماران انجام گرفته که نشان از رشد ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل از آن دارد.

دکتر سروی زاده تاکید کرد: تعداد جلسات درمان بستگی به نوع بیماری دارد و به طور متوسط هر بیمار از سه جلسه تا 25 جلسه مورد درمان قرار می گیرد و درصورت نیاز تعداد جلسات تمدید می شود.

رئیس بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان با بیان این‌که این بیمارستان با نیت خیر خیرین ساخته شده است، افزود: بیماران رادیوتراپی و شیمی‌درمانی در این بیمارستان بدون دریافت فرانشیز و به صورت رایگان درمان می‌شوند.

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان یکی از بیمارستان زیرمجموعه محب سلامت است که حدود سه سال پیش از سوی بخش خصوصی در کاشان راه‌اندازی شده و به مرور بر بخش‌های درمانی آن افزوده شده است.

این بیمارستان علاوه بر سایر خدمات عام‌المنفعه و رایگان روتین خود، طی دو ماه گذشته که کشور و شهر کاشان درگیر همه‌گیری ویروس کرونا بوده، روزانه هزاران ماسک بهداشتی در بین مراجعین و شهروندان کاشانی توزیع کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.