بهبود و ترخیص بانوی ۹۲ ساله کاشانی مبتلا به کرونا

بهبود بانوی ۹۲ ساله مبتلا به کرونا در بیمارستان بهشتی کاشانکاشان فردا – سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: یک بیمار خانم ۹۲ ساله موفق شد در بیمارستان این شهرستان بر بیماری کرونا غلبه کرده و ترخیص گردد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی بیمارستان ، دکتر محمدرضا شریف ، درباره این خبر افزود: این بیمار پس از هشت روز مبارزه با کرونا، از این بیماری بهبود یافت  و از بیمارستان مرخص شد.

بیشتر بخوانیم:
+ پیرمرد ۹۸ ساله آران‌و‌بیدگلی کرونا را شکست

وی اضافه کرد: این بیمار ۹۲ ساله ۹ فروردین‌ماه، با علایم تب، تنگی نفس و سرفه به بیمارستان مراجعه کرد و پس از انجام سی تی اسکن از بیمار و مشاهده علائمی که نشان‌دهنده بیماری کرونا بود بلافاصله مراحل درمان برای وی شروع و آزمایش جهت تشخیص بیماری کرونا برای وی ارسال گردید.

دکتر شریف اظهار داشت: با اقدامات درمانی و حمایتی انجام شده در طول این مدت، وی پس از ۹ روز بستری با حال خوب از بیمارستان مرخص شد.

بیمارستان شهید دکتر بهشتی کاشان یکی از مراکز درمانی بیماران کرونایی در سطح استان و کشور است تاکنون چندین بیمار بالای ۸۰ سال در این مرکز با تشخیص بیماری کرونا بستری و تحت درمان قرار گرفته و با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.