جراحی‌های غیرضروری در کاشان ممنوع است

دکتر محمد حاجی‌جعفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ممنوع‌شدن جراحی‌های غیرضروری در مراکز درمانی این شهرستان تا پایان فروردین‌ماه ۹۹ خبر داد.

دکتر محمد حاجی‌جعفری سه‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه در نشست شورای درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: این اقدام به منظور جلوگیری از ابتلای بیماران و کادر درمان به بیماری کووید ۱۹ صورت پذیرفته است.

دکتر حاجی‌حعفر اعلام کرد: مطب‌های خصوصی زیر نظارت سازمان نظام پزشکی می‌توانند با رعایت موازین بهداشتی و جلوگیری از تجمع همچنان فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به احتمال تصمیم‌هایی دیگر در صورت بروز شرایط جدید اضافه کرد: درمان‌گاه‌ها و کلینیک‌های دانشگاه نیز با رعایت موازین بهداشتی و به صورت محدود فعال خواهند شد.

دکتر حاجی‌جعفری با اشاره به بستری بیماران اورژانسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان از هفته آخر فروردین‌ماه تاکید کرد: با توجه به شرایط بیمارستان، در مورد تعداد بیماران بستری و پذیرش بیماران جدید مبتلا به کرونا در این رابطه در روزهای آتی تصمیم‌گیری خواهد شد.

بنابر آمارهای رسمی ر مجموع تا کنون ۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این میان ۲۴ هزار و ۲۳۶ نفر بهبود یافتند و سه‌هزار و ۷۳۹ نفر جان‌باختند.

در کاشان تا ۱۶ فروردین‌ماه طبق آخرین نتایج به دست آمده از آزمایشات صورت‌گرفته، ۹۳۷ مورد مثبت مبتلا به کرونا و ۴۸۳ مورد منفی بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.