از سرگیری فعالیت ناوگان اتوبوس‌رانی شهری کاشان

اتوبوس‌رانی کاشانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان از ازسرگیری سرویس‌دهی ۳۰ درصد ناوگان اتوبوس‌های شهری از روز شنبه ۲۳ فروردین جاری خبر داد.

سید محمدرضا متشکره گفت: بر مبنای نشست ستاد مقابله با کرونا و همچنین بر اساس میزان تقاضای شهروندان مسیرهای هشت‌گانه برای خدمت‌رسانی اتوبوس‌های شهری در نظر گرفته شده است که این سرویس‌دهی در چارچوب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و با رعایت کامل پیمان‌نامه و موازین بهداشتی صورت می‌گیرد.

وی استفاده رانندگان از ماسک و دستکش و همچنین نصب مخزن مواد ضدعفونی‌کننده در ورودی اتوبوس‌ها را خاطرنشان و تأکید کرد:‌ انتظار می‌رود شهروندان نیز با رعایت کامل الزامات بهداشتی نظیر حفظ فاصله لازم و استفاده از ماسک و دستکش، شرایط ایمن‌تر برای حضور خود و سایر شهروندان فراهم کنند.

متشکره بازه زمانی ارائه خدمات اتوبوس‌ها به شهروندان در مسیرهای هشت‌گانه اعلام‌شده را ۷ صبح تا ساعت  ۲۰ شام‌گاه عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان همچنین از فعالیت تاکسی‌ها مطابق روال پیشین و البته با رعایت محدودیت سوارکردن مسافر خبر داد و بیان کرد: فرآیند ضدعفونی کردن تاکسی‌ها هر روز از ساعت ۹ تا ۱۱صبح صورت می‌گیرد و علاوه بر آن محلول ضدعفونی و تجهیزات بهداشتی انفرادی به رانندگان به صورت روزانه تحویل داده می‌شود.

کارکرد ناوگان اتوبوس‌رانی شهری کاشان از ابتدای سال ۹۹ با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و برای قطع زنجیره انتقال ویروس تعطیل شده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.