بانوی ۸۷ ساله مبتلا به کرونا با بهبودی از بیمارستان مرخص شد

ننه سکینه بیمار 87 ساله که بیماری کرونای حاد داشت از بیمارستان زعیم پاکدشت مرخص شدکاشان فردا – با تلاش کادر پزشکی بیمارستان زعیم، بانوی کهنسال ۸۷ ساله اهل پاکدشت ورامین با بهبودی از بیمارستان زعیم پاکدشت مرخص شد.

دکتر محمدرضا عسگری نیاسر رئیس بیمارستان زعیم پاکدشت در گفت‎‌وگو با تسنیم گفت: ننه سکینه بیمار ۸۷ ساله که بیماری کرونای وی حاد نیز بود، توانست با توکل به خدا و همراهی پرستاران جهادگر دوره درمانی خود را به خوبی پشت سر گذاشته و از بیمارستان مرخص شود.

بیشتر بخوانیم:
+ بهبود و ترخیص بانوی ۹۲ ساله کاشانی مبتلا به کرونا

دکتر عسگری بیان کرد: روحیه بالای بیماری و کمک پرستاران جهادگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی بود که بیمار بتواند با این بیماری مبارزه کند و امروز در جمع خانواده خود حضور پیدا کند.

وی ضمن تشکر از کادر درمانی و پرستاران جهادگر افزود: حضور شاداب و روحیه‌دهنده پرستاران به ویژه پرستاران جهادگر بخش مهّمی است که امروز در کنار بیماران قرار گرفته و شاکر خداوند هستیم.

رئیس بیمارستان زعیم پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که بیماران قلبی عروقی و یا سندروم داون دارند نیاز به مراقبت بیشتری دارند زیرا حمله ویروس کرونا بیشتر به نقاط تنفسی، قلبی و کلیوی است، از این‌رو بهترین راه مراقبت، ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.