سال ۹۹ متفاوت‌ترین برهه زمانی برای مدیریت شهری

نخستین نشست شورای شهر کاشان در سال ۹۹کاشان فردا شهردار کاشان با تأکید بر عملکرد افتخارآمیز شهرداری در سال ۹۸ نسبت به دوران تاسیس بلدیه کاشان تا کنون گفت: سال ۹۸ برای ما یک سال درآمدی فوق‌العاده در خصوص تحقق بودجه بود.

سعید ابریشمی‌راد در نشست شورای شهر با یادآوری اینکه تاریخ آخرین وصولی از درآمد شهرداری ۱۸ اسفندماه بود و بعد از آن به کلی پذیرش برای پرداخت دیون به شهرداری را متوقف کردیم متذکر شد: این در حالی است که در سال‌های گذشته تا ساعت‌های پایانی روز ۲۸ اسفندماه درآمدهای شهرداری وصول می‌شد که این مسئله مشکلاتی را به وجود آورده و ما امیدواریم بتوانیم از سد سخت بحران‌های اقتصادی نیز عبور کنیم.

ابریشمی‌راد با تأکید بر اینکه نیمه نخست سال ۹۹ متفاوت‌ترین برهه و بازه زمانی برای مدیریت شهری است عنوان کرد: طبیعتا روزهای سختی را پشت سر خواهیم گذاشت که برای عبور از آن نیاز به یک راهبرد حساب‌شده داریم.

وی با بیان اینکه ما در مجموعه شهرداری کاشان درمقایسه با خدمات کادر درمان در قبال ویروس کرونا کاری انجام نداده‌ایم اما به سهم خود صادقانه در کنار همه ارگان‌ها و مردم عزیز با تمام توان ایستاده‌ایم گفت: همکاران‌مان در سازمان آرمستان‌ها تماس کامل با ویروس داشتند اما فداکارانه و گمنام تلاش کردند همین طور پرسنل خدمات شهری ما که زحمات فوق‌العاده‌ای را برای خدمت صادقانه به شهروندان متحمل شدند.

شهردار کاشان تصریح کرد: در مجموع فکر نمی‌کنم هیچ شهری مثل کاشان پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی را جزء به جزء انجام داده باشد و آن چیز که وظیفه سازمانی ما بود را شرافتمندانه و مسئولانه انجام دادیم.

ابریشمی‌راد ضمن اشاره به ارائه تجهیزات کامل برای راه‌اندازی برنامه تلویزیونی مورد نیاز شرایط آگاه سازی عمومی گفت: با افتخار هزینه‌هایی را متقبل شدیم که در راستای سلامتی شهروندان‌مان بود و همچنین در حوزه‌های مختلف، قدم‌هایی هم فراتر از فعالیت ذاتی خود برداشتیم تا بتوانیم هر چه زودتر آرامش و امنیت اجتماعی را برای مردم عزیزمان فراهم کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.