شهرداری یکی از مهم‌ترین خاک‌ریزها برای جلوگیری از کرونا بود

قدردانی دکتر مروجی از شهرداری کاشان در جلوگیری از شیوع کروناکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:‌ شهرداری کاشان یکی از مهم‌ترین خاک‌ریز‌ها برای جلو‌گیری از همه‌گیری و شیوع کرونا بود.

دکتر سید علیرضا مروجی در نشست رسمی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: باید صمیمانه از زحمات شهرداری کاشان در خط مقدم مبارزه با کرونا تشکر کنم. شهرداری یکی از مهمترین خاک‌ریزهای ما برای کنترل و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا بود.

دکتر مروجی با یادآوری این‌که شهرداری در روزهایی پایان سال که عموما ایام کسب درآمد شهرداری‌هاست، نه تنها درآمد نداشت بلکه هزینه‌های زیادی را در راستای مبارزه با ویروس کرونا و سلامت شهروندان پرداخت کرد که جای تقدیر دارد.

شهرداری کاشان از نخستین روز‌های اعلام وجود ویروس کرونا در کاشان با تبعیت از پیمان‌نامه‌های بهداشتی، گروه‌هایی از نیروهای سازمان آتش‌نشانی را با تجهیز امکانات مامور ضدعفونی کردن مستمر معابر عمومی، ورودی بانک‌ها، ورودی مساجد، بوستان‌ها و مجامع عمومی شهر کاشان کرد.

دایره درآمد شهرداری نیز در اطلاعیه‌ای مهلت تخفیف دریافت عوارض و مالیات‌های شهری را که تا روزهای پایانی سال بود به روزهای سال نو موکول و چندباره تمدید کرد تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.