فعالیت عادی کلینیک مرکز آموزشی دکتر بهشتی کاشان

دکتر سید محمدحسین مکیکاشان فردا – مدیر مرکز آموزشی ـ درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: ارائه خدمات درمانی در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی این مرکز با بالاترین ظرفیت و با حضور پزشکان متخصص از سر گرفته شد.

با همه‌گیری ویروس کرونا ظرفیت ارائه خدمات این مرکز به شدت کاهش پیدا کرده بود.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهشتی کاشان، دکتر سید محمد حسین مکی اعلام کرد: خدمات کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی این بیمارستان که از اسفندماه ۹۸ به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به شدت کاهش یافته بود، با پیگیری‌ها، با حضور پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، دوباره به‌صورت کامل فعال شد، و شهروندان می‌توانند از خدمات این کلینیک استفاده نمایند.

دکتر مکی یادآور شد: کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی این بیمارستان، از روزهای شنبه تا پنج‌شنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فعال است.

وی با اشاره به گسترش ویروس کرونا و تاکید بر رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم، گفت: بیماران و همشهریان محترم می‌توانند به صورت غیر حضوری و اینترنتی از سیستم‌های نوبت‌دهی، نوبت پزشک خود را ذخیره نموده و برای ویزیت سعی کنند در ساعت‌هایی که توسط سیستم اعلام می‌شودحضور پیدا کنند.

وی استفاده از ماسک صورت را در زمان حضور در کلینیک، ضروری اعلام کرد.

شهروندان می‌توانند از اپلی‌کیشن پذیرش 24 و شماره تلفن گویا 55770000 ، برای ذخیره نوبت و آگاهی از برنامه روزانه حضور پزشکان کلینیک استفاده کرده و به کانال تلگرام خبری سلامت کاشان به آدرس beheshti_kaums@ نیز مراجعه نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.