کاهش ۹۰٪ فوتی‌ها / سرعت رسیدن به محل حوادث

آتش‌نشانی کاشانکاشان فردا – مدير روابط عمومی سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: در سال ۹۸ میانگین سرعت رسیدن نیروهای عملیاتی به محل وقوع سوانح ۲۰ و در آتش‌سوزی‌ها ۸ ثانیه نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

روح‌الله فدائی باتاکید بر اینکه این ۲۸ ثانیه، رقم قابل‌توجهی در کاهش صدمات جانی و مالی به حادثه‌دیدگان است اضافه‌کرد: مدت زمان مجموع حوادث و حرائق ۸۰ هزار و ۸۳۱ دقیقه بوده که در این مدت، ۷۸۰ نفر در حوادث و ۴۲ نفر در آتش‌سوزی‌ها نجات پیدا کرده‌اند.

وی ضمن یادآوری کاهش قابل توجه ۵۷ درصدی متوفیان حوادث و ۹۰ درصدی آتش‌سوزی‌ها به نسبت سال ۹۷ افزود: در مجموع حادثه و آتش‌سوزی یکساله ۹۸ که آتش‌نشانان کاشانی در آن حضور داشته‌اند، ۱۶۴ نفر آسیب‌دیده و متاسفانه ۱۵ نفر جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان با اشاره به برنامه‌ریزی و انجام ۳۸ مانور سازمانی و ایستگاهی و انجام ۷۶۳ مورد استقرار تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی به منظور احتیاط از حریق و حوادث در محل‌های پرخطر و مراسم‌ها شهرستان گفت: نصب و تعمیر ۱۲ شیر هیدرانت آتش‌نشانی در این مدت کاشان را به حدنصاب استاندارد جهانی شیرهای هیدرانت نزدیک‌تر کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.