بستری بیماران کرونایی منطقه کاشان فقط در بیمارستان بهشتی

بیمارستان شهید بهشتی کاشانکاشان فردا – مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از عادی‌شدن شرایط بیمارستان سید‌الشهداء این شهرستان خبر داد و اعلام کرد که با توجه به کاهش بیماران کرونایی منطقه از این پس همه بیماران مشکوک به کرونا از آران و بیدگل باید به بیمارستان شهید بهشتی کاشان مراجعه کنند.

دکتر اعظم باقری به صداوسیما گفت: با کنترل و کاهش همه‌گیری ویروس کرونا در این شهرستان، بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل که مخصوص پذیرش بیماران کرونایی بود، امروز به حالت عادی خود برگشته و پذیرای تمام بیماران است.

وی با اشاره به این‌که این امر با تلاش کادر درمانی محقق شده است خاطرنشان کرد: بیماران مشکوک به بیماری کرونا از آران و بیدگل دیگر به‌صورت موقت در این بیمارستان پذیرش نشده و برای ادامه روند درمانی خود باید به بیمارستان شهید بهشتی کاشان مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل همچنین با اشاره به اینکه امروز آخرین بیمار کرونا از بیمارستان سیدالشهدا ترخیص شد افزود: این تصمیم در پی کاهش مراجعه‌ها با شکایت عفونت تنفسی به مراکز درمانی و بیمارستان شهرستان و با توجه به مصوبات کمیته پیشگیری از بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کاشان اتخاذ شد.

۴ طبقه بیمارستان شهید بهشتی کاشان به اضافه برخی ساختمان‌های حاشیه‌ای در زمان پیک همه‌گیری کرونا در اواسط اسفندماه گذشته به بستری بیماران کرونایی اختصاص داشت که به نظر می‌رسد اکنون به یک طبقه بستری کاهش پیدا کرده و بقیه طبقات در حال‌ ایمن‌سازی برای برگشت به حالت عادی در این بیمارستان است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.