۱۳ دزد در آران ‌و بیدگل دستگیر شدند

سرهنگ علی‌اصغر محمدی فرماندهی انتظامی آران و بیدگلکاشان فردا –  فرمانده انتظامی آران‌وبیدگل گفت: ۱۳ دزد از ابتدای سال‌جاری تا کنون از سوی ماموران در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ علی‌اصغر محمدی پنج‌شنبه در نشستی خبری تشریح کرد: دستگیری سارقان در سال جاری افزایش ۵۵ درصدی و میزان کشفیات هم افزایشی ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان دارد.

وی بیان کرد: دستگیری‌ها شامل باند ۲ نفره دزدی احشام با ۲۵ فقره به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان، پنج نفر دزد موتورسیکلت و کشف ۱۳ دستگاه موتورسیکلت، سه دزد مدرسه و سه دزد مکان‌های خصوصی بود و ۲ دستگاه موتور کراس به ارزش حدود ۲۰۰ میلیون تومان نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمدی به اقدام‌های پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: تشکیل هفت فقره پرونده جعل اسناد، دستگیری عاملان هتک حرمت و نشر اکاذیب، شناسایی و دستگیری عاملان توهین به مقدسات و بازگرداندن ۱۰۰ میلیون تومان وجه مالباختگان اینترنتی از مهمترین اقدام‌ها بوده است.

فرمانده انتظامی آران‌وبیدگل اضافه کرد: نزدیک به یک‌هزار و ۵۵ تماس با شماره ۱۱۰ از ابتدای سال‌جاری تا کنون در این شهرستان صورت گرفته که به صورت میدانی پیگیری شده و ۳۸ مورد پاکسازی نقاط آلوده در راستای برقراری نظم و امنیت صورت گرفته است.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: شهروندان مسایل ایمنی و امنیتی در حفاظت از اموال خود را به جد رعایت و اشیای گران‌قیمت خود را به جای نگه‌داری در خانه، در صندوق‌های امانت بانک‌ها نگه‌داری کنند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.