کسب استاندارد IATF مجتمع فولاد کویر آران‌و‌بیدگل

موفقیت فولاد کویر در کسب استاندارد ٰlatfکاشان فردا مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل به‌عنوان نخستین شرکت خصوصی صنعت فولاد کشور موفق به کسب استاندارد 16949IATF شد.

به گزارش روابط عمومی این مجتمع صنعتی، مدیرعامل مجتمع فولاد کویر از دریافت گوا‌هي‌نامه IATF (International Automotive Task Force) از شركت DQS آلمان توسط این مجتمع خبر داد.

«احمد خوروش» گفت: استاندارد IATF 16949:2016 مربوط به تولیدکنندگان قطعات تولیدی و قطعات یدکی مرتبط با صنعت خودرو است و سازمان‌هایی که در حوزه‌ی زنجیره‌ی تامین قطعات خودرو فعالیت دارند می‌باید الزامات این استاندارد را رعایت نموده و گواهی‌نامه مرتبط را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه مجتمع فولاد کویر در حال حاضر تولید‌کننده مواد اولیه مورد نیاز تولید قطعات صنعت خودروسازی است، تصریح کرد: از محصولات فولادی آلیاژی و میکروآلیاژی تولیدی این مجتمع برای ساخت انواع فنر و پیچ و مهره در صنعت خودروسازی استفاده می‌شود.

خوروش اهداف پیاده‌سازی استاندارد IATF در مجتمع فولاد را افزایش رضایت‌مندی مشتریان، دستیابی به فرصت‌های تجاری جدید، تشخیص ریسک‌های سازمان، افزایش تولید و اثربخشی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، نشان‌دادن توانایی سازمان در ارائه‌ی دائمی محصولاتی ایمن‌ و قانونی‌ به مشتریان و به‌کارگیری فرآیندهای ارتقاء سیستم ذکر کرد.

سازمان IATF در سال ۱۹۹۶ با هدف ارائه محصولات با کیفیت (در حوزه صنعت خودرو) به مشتریان، متشکل از ۹ خودروساز بزرگ دنیا و ۵ انجمن تجاری وابسته به آن تاسیس شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.