رستوران‌ها اجازه پذیرایی از مشتری در رستوران ندارند

فعالیت رستوران‌ها فقط به صورت بیرون‌برکاشان فردا – مدیر مرکز بهداشت شهرستان کاشان گفت: ۲ واحد صنفی تهیه و توزیع غذا در کاشان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسته شد.

دکتر مسعود دهقانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر تاکید کرد: رستوران‌ها، سفره‌خانه، چلوکبابی و کافه‌تریا‌ها از ۱۰ اردیبهشت‌ماه تا اطلاع بعدی می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ارائه خدمات به صورت بیرون‌بر فعالیت کنند.

وی با بیان این‌که این واحدهای صنفی به هیچ عنوان حق پذیرش مشتری برای پذیرایی در واحد صنفی خود را تا اطلاع بعدی ندارند، ابراز داشت: در حدود ۱۰ روز پیش سوءتفاهمی پیش آمده بود که این اصناف می‌توانند علاوه بر غذای بیرون‌بر از مشتریان خود در واحد صنفی هم پذیرایی کنند.

دکتر دهقانی گفت: بازرسان این مرکز با حضور در برخی از این واحدهای صنفی خواستار ارائه خدمات فقط به صورت بیرون‌بر شدند و ۲ واحد صنفی تهیه و توزیع غذا که علاوه بر ارائه خدمات به صورت بیرون‌بر از مشتریان در واحد صنفی خود هم پذیرایی می‌کردند به دلیل تخلف از دستورالعمل‌های ابلاغی تعطیل شد و این واحدها حق فروش غذا به‌صورت بیرون‌بر هم ندارند.

مدیر مرکز بهداشت شهرستان کاشان با بیان این‌که ستاد شهرستانی تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کروناست، تاکید کرد: هنوز هیچ دستوری مبنی بر بازگشایی مراکز تجمعی از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ نشده است و در صورت تصویب این موضوع مراتب به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.