کارگاه آموزشی‌ـ‌توجیهی پیشگیری از کرونا

کارگاه آموزشی نحوه پیشگیری از گسترش ویروس کروناکاشان فردا – شهر کاشان کماکان جزء مناطق خط قرمز از نظر خطر شیوع کرونا طبقه‌بندی شده و فعالیت‌ بخش قابل‌توجهی از مشاغل مشمول محدودیت‌ها است، با این‌حال کاشان خود را برای دوران سپری‌شدن این روز‌ها و بازگشایی و فعالیت دوباره مشاغل آماده می‌کند.

در همین رابطه رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان از برگزای کارگاه آموزشی توجیهی نحوه پیشگیری از گسترش ویروس کرونا برای مدیران تاسیسات گردشگری کاشان در هنل نگارستان و با حضور بیش از ۶۰ نفر از مدیران مراکز اقامتی و پذیرایی خبر داد.

مهران سرمدیان در ابتدای این کارگاه، الزاماتی که مدیران هتل‌ها باید در آستانه بازگشایی دوباره واحد‌های تحت پوشش خود رعایت کنند عنوان، و به لزوم ثبت‌نام مراکز در سامانه سلامت و ثبت اطلاعات کارکنان در سامانه مربوطه تاکید کرد.

در ادامه صالحی کارشناس مبارزه با بیماری‌ها به تشریح بیماری کووید۱۹ و چگونگی فراگیری آن و نحوه رفتار با این ویروس اطلاعات را ارائه کرد.

در بخش دیگری از کارگاه آموزشی، مومنی کارشناس بهداشت محیط زیست از اقداماتی که مدیران در محیط هتل‌ها و دیگر مراکز اقامتی باید انجام دهند تا از شیوع ویروس و ابتلا به آن جلوگیری شود با ارائه اسلایدهایی توضیحاتی ارائه کرد.

حجت‌اله ناصحی‌پور معاون گردشگری اداره در پایان ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط قرمز شهرستان را یادآور شد و اجازه پذیرش مهمان و گردشگر را منوط به اعلام کتبی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد.

بیش از ۵۶ واحد اقامتی در شهرستان به ارائه خدمات می‌پردازند و از زمان شیوع ویروس کرونا و از ابتدای اسفندماه هیچ‌گونه فعالیتی نداشته‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.