نجات دوچاه‌کن محبوس توسط آتش‌نشانان کاشان

خروج چاه‌کن گرفتار در عمق چاه توسط آتش‌نشانان کاشانکاشان فردا – مدير روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: دو چاه‌کن که ته چاه گرفتار شده‌بودند، توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.

روح الله فدائی افزود: درپی  تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان در ساعت ۲۲:۵۲ شام‌گاه سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه مبنی بر وقوع گرفتارشدن ۲  چاه کن ۲۷ و ۳۰ ساله در خیابان آیت‌الله سعیدی، تیم امداد و نجات ایستگاه شماره ۴ این سازمان به محل اعزام و با تجهیزات مربوطه اقدام به خروج افراد نمودند.

سخن‌گوی سازمان گفت: این حادثه بر اثر قطع برق ایجاد شده که آتش‌نشانان در جهت جلوگیری از مصدومیت کارگران به جهت کمبود هوا و دم‌زدگی سریعا به محل اعزام و آن‌ها را از عمق چاه بیرون آوردند.

در عملیات حفر چاه با توجه به کمبود اکسیژن در اعماق، از عمق خاصی به بعد یک دستگاه اکسیژن‌ساز، که با برق کار می‌کند هوا را به کارگری که در عمق چاه مشغول چاه‌کندن است می‌رساند.

با قطع برق شهری همزمان هم دستگاه اکسیژن‌ساز از کار می‌افتد و هم دستگاه بالابر. در این شرایط باید بی‌درنگ با کمک از نیرو‌های امداد و نجات نسبت به خروج کارگری که در عمق چاه است اقدام کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.