مثلث طلایی گردشگری کاشان، آران‌وبیدگل و نظنز

علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشانکاشان فردا – فرماندار کاشان ایجاد فرهنگ گردشگری مثلث طلایی کاشان – آران‌وبیدگل- نظنز را از یکی از اولویت‌های کاری سال جاری دانست و اظهارداشت: این اقدام می‌تواند به اقتصاد گردشگری و اقامت بیشتر گردشگران در منطقه کمک کند.

علی‌اکبر مرتضایی پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان کاشان با تاکید بر ایجاد و استفاده از فناوری‌های نوین در مدیریت منابع و مصارف آب تشریح کرد: استقرار و تقویت پارک علم و فناوری و برگزاری هسته‌های فرهنگی برای حمایت از هنرمندان از دیگر اقدام‌هایی است که باید در سال‌جاری انجام شود.

وی از فرش و گلاب به عنوان صنایع مادر کاشان نام برد و افزود: ضمن آن‌که باید نمایشگاه دائمی در شهرستان راه‌اندازی شود، باید با رویکردی صادرات‌محور به این صنعت‌ها نگریسته شود.

مرتضایی‌قهرودی تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از دیگر اولویت‌های فرمانداری برشمرد و تاکید کرد: هیچ طرح جدیدی جز در موارد خاص، نباید امسال در شهرستان کاشان آغاز شود.

وی همچنین تشریح کرد: ایجاد یک شهرک جدید در حومه کاشان با توجه به مشکلاتی و محدوده‌هایی که در شهرستان وجود دارد، ساخت بیمارستان تامین اجتماعی و جلوگیری از ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز و بی‌رویه از دیگر اقدامات در سال جاری است که با شناخت و اجرای قانون می‌توان به این هدف‌ها رسید.

فرماندار کاشان با بیان این‌که در حال حاضر کاشان کمترین مشکلات مرتبط با بیماری کرونا را دارد، گفت: پیش‌تر یکی از شهرستان‌های دارای مشکل بودیم که این شرایط با تلاش‌ها و حتی شهادت کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی محقق شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.