یحیی‌آباد پاره تن آران و بیدگل است

نشست فرماندار آران و بیدگل با شورای شهرکاشان فردا – فرماندار آران و بیدگل با اشاره به مشکلات منطقه یحیی‌آباد این شهرستان گفت: مردمان این منطقه نیازمند توجه مسئولان برای رهایی از حاشیه‌نشینی هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، اسماعیل بایبوردی در نشست با اعضای شورای شهر آران و بیدگل با بیان این‌که منطقه یحیی‌آباد نیازمند حمایت و همکاری تمام مسئولان استانی و شهرستانی برای بهره‌داشتن از خدمات مطلوب است، گفت: باید با حضور و مشارکت مردمان این منطقه در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و دیگر امور در ایجاد روحیه امید و نشاط در بین آنان کمک کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ نخستین واحد آموزشی در یحیی‌آباد آران‌و‌بیدگل ساخته می‌شود

وی خدمت‌رسانی مطلوب برای ۳ هزار نفر ساکن منطقه یحیی‌آباد را اجرای مفاد حقوق شهروندی و رضایتمندی بیشتر مردم این منطقه عنوان کرد و افزود: طی یک سال گذشته اقدامات موثری نظیر اختصاص بودجه حدود ۴۸۵ میلیون تومانی و پیگیری تغییر نمایندگی منطقه یحیی‌آباد از اداره منابع طبیعی به راه و شهرسازی، استقرار گروهی از پزشکان متخصص در آن منطقه، شروع ساخت یک باب مدرسه، توزیع اقلام ضروری و اساسی به نرخ تعاونی، هدایت برخی ساکنان غیرمجاز در حریم رودخانه‌های فصلی یحیی‌آباد به مناطق امن، راه‌اندازی دفتر شهرداری آران و بیدگل و … در این منطقه صورت گرفته است.

بایبوردی به وجود برخی مشکلات زیرساختی در منطقه یحیی‌آباد اشاره و تاکید کرد: حل این مشکلات نیازمند همکاری‌های استانی و شهرستانی است تا با ایجاد زیرساخت‌های شهری شاهد خدمت‌رسانی مطلوب‌تر از سوی دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی از یحیی‌آباد به عنوان پاره تن آران و بیدگل یاد کرد و گفت: مردمان منطقه یحیی‌آباد نیازمند توجه مسئولان برای رهایی از حاشیه‌نشینی هستند و بازآفرینی شهری این منطقه یکی از فرصت‌های خوب دولت دوازدهم است تا بتوان یحیی‌آباد را از حاشیه‌نشینی نجات داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.