نخستین دفاع پایان‌نامه الکترونیکی در دانشگاه کاشان

برگزاری اولین جلسه دفاع تمام الکترونیکی تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشانکاشان فردا –  با توجه به محدودیت‌های برگزاری نشست‌های حضوری دفاع ناشی از همه‌گیری کرونا و بر اساس ابلاغیه‌های وزارت علوم و مصوبه ستاد بحران دانشگاه کاشان، نخستین جلسه تمام الکترونیکی دفاع تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه کاشان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این جلسه مهدیه منعمی بیدگلی دانشجوی کارشناسی‌ارشد مهندسی برق با موفقیت از پایان‌نامه خود به صورت آنلاین و در بستر سامانه LMS دانشگاه در حضور اساتید داور و ناظر دفاع کرد.

داریوش دیدبان عنوان پایان‌نامه این دانشجو را «برنامه‌ریزی مشارکت واحدهای نیروگاهی با قیود امنیت با در نظرگرفتن محدودیت شبکه گاز و سیستم‌های ذخیره‌ساز» ذکر کرد و افزود: این پایان‌نامه با راهنمایی پروفسور سیدعباس طاهر و مشاوره دکتر علی کریمی انجام پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: با تسهیلات انجام شده، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که کار مراحل تحقیقاتی آنان خاتمه یافته است، با موافقت استاد راهنما و گروه آموزشی و دانشکده خود می‌توانند مراحل اخذ مجوز دفاع به روش آنلاین و غیرحضوری را با عنایت به شرایط ابلاغیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی انجام دهند تا مراحل فراغت از تحصیل با تاخیر مواجه نشود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.