آتش‌سوزی در بازار بزرگ کاشان مهار شد

آتش‌سوزی در بازار بزرگ کاشانکاشان فردا – مدير روابط عمومی سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: آتش‌سوزی یکی از مغازه‎های بازار تاریخی کاشان با حضور به‌موقع تیم‌های آتش‌نشانی کاشان مهار شد.

روح‌الله فدائی افزود: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان در ساعت 12:57 مبني بر آتش‌سوزی در یک واحد فروش لوازم خانگی در بخش ضراب‌خانه بازار تاریخی و بزرگ کاشان، با توجه به موقعیت و اهمیت محل آتش‌سوزی چهار دستگاه خودرو از تیم‌های اطفاء حریق از ايستگاه‌های شماره یک، دو و چهار این سازمان سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن اعلام این‌که این حادثه مصدومیتی به دنبال نداشته، افزود: آتش‌نشانان با حضور در محل حریق که از طبقه زیرین این مغازه شروع شده بود، سریعا عملیات مربوطه را آغاز و نسبت به اطفاء آتش اقدام و محیط را بررسی و عوامل ناایمن و حادثه‌ساز را برطرف کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اضافه کرد: در این آتش‌سوزی که شناسایی علت آن نیاز به کارشناسی کمیته علت‌یابی حریق و حادثه سازمان دارد از ۱۴ آتش‌نشان استفاده شد.

فدایی با بیان اینکه در سال گذشته طرح ارتقای ایمنی بازار بزرگ کاشان انجام شده است متذکر شد: بر اساس این طرح، از تمامی واحدها و مغازه‌های بازار بازدید به‌عمل آمد و کسبه آموزش‌های ایمنی عمومی و آتش‌نشانی مرتبط را فراگرفته‌اند و تمام راه‌های دسترسی بهتر به بازار توسط آتش‌نشانان در قالب برگزاری مانور بررسی شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.