دومین دفاع پایان‌نامه آنلاین در دانشگاه کاشان

برگزاری اولین جلسه دفاع تمام الکترونیکی تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشانکاشان فردا – مدیر گروه مطالعات معماری و هنر دانشگاه کاشان از برگزاری دومین نشست آنلاین دفاع از پایان‌نامه‌ دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

امیرحسین چیت‌سازیان گفت: جلسه دفاعیه پایان‌نامه «زهرا مهدوی” دانشجوی  مقطع کارشناسی‌ارشد مدیریت فرش این دانشگاه به صورت تمام الکترونیکی از طریق دانشکده آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه برگزار شد.

چیت‌سازیان اظهارداشت: این دانشجو از پایان‌نامه خود با عنوان «ارائه مدل آمیخته بازاریابی سبز در هنر صنعت فرش دستباف و بررسی نقش آن در رضایت مشتری» با موفقیت دفاع کرد.

استادان راهنمای این پایان‌نامه امیرحسین چیت‌سازیان و اسماعیل مزروعی نصرآبادی و داوران پایان‌نامه عبدالجابر قدرتیان و غلامرضا صالح علوی بودند.

حدود یک هفته پیش نیز مهدیه منعمی بیدگلی دانشجوی کارشناسی‌ارشد مهندسی برق با موفقیت از پایان‌نامه خود به صورت آنلاین و در بستر سامانه LMS دانشگاه در حضور اساتید داور و ناظر دفاع کرده‌بود.

دانشگاه کاشان یکی از نخستین دانشگاه‌های ایران بود که با همه‌گیری ویروس کرونا کلاس‌های حضوری خود را تعطیل و شرایط را برای برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین فراهم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.