زمین‌های راکد شهرک‌های صنعتی پس گرفته می‌شود

سید حسین قاضی‌عسکر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهانکاشان فردا – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان اعلام کرد: سرمایه‌دارانی که تا آخر سال ۹۷ در شهرک‌های صنعتی زمین تحویل گرفتند، موظف هستند در اسرع وقت فعالیت خود را آغاز کنند، در غیر این صورت حکم آزادسازی صادر خواهد شد.

سید حسن قاضی‌عسکر دوشنبه‌شب در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی شهرستان کاشان بیان کرد: برخی سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اصفهان زمین تحویل گرفته‌اند اما متاسفانه هیچ اقدامی در آن انجام نداده‌اند.

وی با اشاره به هزینه ایجاد زیرساخت‌های این شهرک‌ها برای دولت افزود: انشعاب آب، برق و گاز نیز در صورتی که فعالیتی انجام ندهند، گرفته شده و به سرمایه‌گذاران فعال که نیاز شدید برای آغاز فعالیت دارند، واگذار خواهد شد.

قاضی‌عسکر تاکید کرد: بر اساس سیاست مولدسازی، نمی‌توان یک شهرک صنعتی را برای اجرای طرح‌ها آماده کرد اما عده‌ای آن را راکد نگه دارند و دولت اقدام به ایجاد شهرک دیگر کند.

وی کاشان را در زمینه اقتصاد به ویژه فرش ماشینی و صنایع نساجی شهرستان نمونه‌ای برشمرد و یادآور شد؛ امروز به برخی مشکلات واحدهای صنعتی آن آگاه شدیم و با پیگیری می‌کوشیم تا مشکلاتشان برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان با بیان این‌که در ستاد استانی کرونا مصوب شد که تمام هتل‌ها و بومگردی‌های دارای مجوز بتوانند با ۵۰٪ ظرفیت، فعالیت خود را از سر بگیرند؛ خاطرنشان کرد: همچنین قرار شد در شهرستان کاشان نیز فرمانداری، اداره میراث فرهنگی و متصدیان این واحدها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

به گفته وی، همچنین قرار شد شهرستان کاشان از ظرفیت میز استان اصفهان در بانک مرکزی بیشتر استفاده کند و مسایل و مشکلات با همکاری اتاق‌های بازرگانی مطرح، بررسی و برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان شامگاه دوشنبه در سفر به کاشان از چند واحد تولیدی صنعتی از جمله یک واحد تولید فرش ماشینی و موتورسیکلت در شهرک امیرکبیر و همچنین مجتمع گاوداری در بخش برزک دیدن کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.