بهره‌برداری از بخش جراحی قلب باز بیمارستان آیت‌الله یثربی

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشانکاشان فردا – مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان از گشایش و بهره‌برداری از بخش جراحی قلب باز بیمارستان فوق‌تخصص آیت‌الله یثربی کاشان خبر داد.

رضا نعناکار گفت: این بخش با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و تجهیزات آن از بهترین و به‌روزترین تجهیزات دنیا انتخاب شده است.

دکتر محمدصادق پورعباس (فوق‌تخصص جراحی قلب و عروق) نیز ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: نخستین بیمار این بخش یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است که تحت جراحی بای پس عروق کرونر(جراح قلب باز) قرار گرفت.

وی ادامه داد: بیمار در اسفندماه به بیماری کرونا مبتلا شده بود و مدتی در بیمارستان شهید بهشتی تحت درمان قرار داشت و پس از بهبودی آنژیوگرافی و در بخش جراحی قلب باز بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی تحت عمل جراحی باز قرار گرفت.

دکتر مصطفی سروی‌زاده,رئیس بیمارستان فوق تخصصی آیت‌الله یثربی نیز با تاکید بر اینکه این بیمارستان از پتانسیل و ظرفیت‌های مطلوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: این مرکز درمانی دارای مجوز IPD می‌باشد و در زمینه توریسم درمانی فعال است و آماده ارائه همه گونه خدمات درمانی و پزشکی به بیماران خارجی می‌باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.