یک شهروند آران و بیدگلی بر اثر برق‌گرفتگی جان داد

سیف الله عسکری از خادمین زحمتکش زیارت فیض آباکاشان فردا – سرپرست اورژانس ۱۱۵ آران و بیدگل از فوت یک شهروند این شهرستان در اثر برق‌گرفتگی خبر داد.

مصطفی قربانی جمعه ۱۶ خرداد‌ماه به ایرانا  گفت: در پی تماس مردمی حدود ساعت ۱۱ امروز با مرکز اورژانس آران و بیدگل مبنی بر حادثه برق‌گرفتگی در منطقه فیض‌آباد، یک دستگاه آمبولانس همراه با تیم تکنسین پزشکی از مرکز ۱۱۵ نوش‌آباد به محل اعزام شدند.

قربانی افزود: سیف‌الله عسکری خادم زیارت فیض‌آبا و ۶۰ ساله هنگام سرویس آب‌سردکن برقی در زیارت‌گاه فیض‌آباد دچار برق‌گرفتگی شده بود که با وجود تلاش نیروهای درمان، فرد آسیب‌دیده بر اثر برق‌گرفتگی شدید جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: فرد دیگر حاضر در محل حادثه هم، هنگام رهاسازی فرد فوت‌شده از برق‌گرفتگی، دچار مصدومیت شده بود که پس از اقدام‌های اولیه به بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل اعزام شد.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ آران و بیدگل یادآور شد: برق‌گرفتگی از حوادث شایعی است که آمار آن به تدریج در این سال‌ها همگام با صنعتی‌شدن افزایش یافته است و افراد زیادی به علت رعایت نکردن مسایل ایمنی هنگام دست‌زدن به لوازم برقی و خانگی دچار آسیب شدند.

با گرم‌شدن هوا، کولرها که حدود ۹ ماه خاموش بوده دوباره راه‌اندازی می‌شود و سرویس‌ و آماده‌کردن آن برای راه‌اندازی مجدد باید از سوی متخصصین این حرفه انجام شود و متخصصین این حرفه هم حتما باید حین کار اصول ایمنی را برای پیشگیری از حوادثی که همیشه در این فصل سال در رابطه با سرویس و آماده‌سازی کولر‌ها یا آبسردکن‌ها رخ می‌داده رعایت کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.