کلنگ‌زنی یک مدرسه خیرساز در راوند کاشان

کلنگ‌زنی یک مدرسه خیرساز در راوند کاشانکاشان فردا – ساخت یک مدرسه از سوی فردی خیر در راوند کاشان در آیینی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایرنا؛ مجموعه آموزشی، فرهنگی و ورزشی زنده‌یاد حاجیه خانم خاکی با زیربنای یک‌هزار و ۲۸۰ مترمربع، در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع از سوی حاج محمد منصوری ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ کلنگ ساخت بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد در کاشان به زمین زده‌شد

این مجموعه شامل مدرسه ۱۲ کلاسه، سالن چند منظوره، کتابخانه، سایت و اتاق تجربی خواهد بود و خیر نیک‌اندیش افزون بر ۱۰ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش کاشان در این آیین که شام‌گاه پنج‌شنبه ۲۲ خردادماه برگزار شد گفت: منطقه راوند دارای بیش از سه هزار نفر دانش‌آموز است، و آموزش و پرورش ندارد، در حالی که برخی مناطق کشور که دارای آموزش و پرورش هستند، این تعداد دانش‌آموز ندارند.

حسین مقنی افزود: شهرستان کاشان با حدود ۶۳ هزار نفر دانش‌آموز، دارای پراکندگی زیادی است که امیدواریم مسئولان با توجه به این پراکندگی، آن را به ناحیه تبدیل کنند.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه یادآور شد: ۷۳ درصد از مدرسه‌های کاشان از سوی افراد نیکوکار ساخته شده و این شهرستان با کمک مردم به این جایگاه رسیده است.

سید جواد ساداتی‌نژاد اضافه کرد: خیران این منطقه افزون بر مدرسه‌سازی در ساخت دانشگاه، درمانگاه، ورزشگاه، بیمارستان و حتی راه‌سازی نیز گام‌های موثر و ارزشمندی برداشته‌اند.

نزدیک به ۶۳ هزار نفر دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته در بیش از ۳۷۰ واحد آموزشی شهرستان کاشان به تحصیل اشتغال داشتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.