بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان نخستین بیمارستان مجهز به اینترنت رایگان کشور

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشانکاشان فردا – مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان از تجهیز و راه‌اندازی اینترنت رایگان در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان خبر داد و افزود: این بیمارستان نخستین بیمارستان کشور است که در آن اینترنت رایگان در اختیار بیمار و همراهان قرار می‌گیرد.

رضا نعناکار با بیان این‌که تاکنون مکان‌های عمومی مانند سالن فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، سالن‌های راه‌آهن و برج میلاد تهران به این سیستم تجهیز شده بود،افزود: بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله‌یثربی کاشان نیز جهت رفاه حال مراجعین به این سرویس تجهیز شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ راه‌اندازی سایت بی‌خطرسازی و تفکیک زباله‌های بیمارستانی در بیمارستان یثربی

به گفته وی مراجعین می‌توانند برای استفاده از سرویس وایرلس عمومی (Public Wi-Fi ) به سرویس Wi-Fi بیمارستان متصل شده و از 100 مگابایت حجم رایگان اینترنت پرسرعت استفاده نمایند.

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان تلاش می‌کند، با اختصاص خدمات ویژه در کنار فضای کالبدی مناسب و مجهز به علاوه ایجاد کتاب‌خانه و نمایشگاه‌های هنری و فرهنگی، محیطی به دور از اضطراب زمان بیماری برای بیمار، همراهان و کارکنان این بیمارستان فراهم کند.

این بیمارستان با ارائه برنامه‌های متعدد در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی، موفق به دریافت عنوان «نخستین بیمارستان دوستدار کتاب» شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.