آتش‌گرفتن خودرو در اثر برخورد با کابل فشار قوی

کاشان فردا – مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: برخورد کامیونت خاور با برق فشار قوی باعث آتش‌سوزی خودرو و بار آن شد.

روح‌الله فدائی افزود: این آتش‌سوزی در ساعت ۴: ۴۷ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۴ تیرماه به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی کاشان اعلام شد و بی‌درنگ تیم‌های عملیاتی مهار آتش این سازمان، جهت مهار آتش خودرو و بار علوفه آن به محل اعزام شدند.

به گفته سخن‌گوی آتش‌نشانی؛ مشاهدات عینی حاکی از آن است که با توجه به ارتفاع بار علوفه خودرو و برخورد با سیم‌های برق، موجب اتصال شده و در لحظه جرقه ناشی از اتصال موجب آتش‌سوزی شده و حریق از قسمت عقب به کابین نیز سرایت می‌کند

وی اضافه کرد: این حادثه در منطقه روستای سن‌سن رخ‌داده و تیم‌های عملیاتی این سازمان از ایستگاه شماره ۳ مستقر در راوند، که نزدیک‌تر به محل حادثه بود، به محل اعزام شدند و در کنار تیم عملیاتی مشکات انجام ماموریت نمودند.

سخنگوی سازمانی آتش‌نشانی کاشان از شهروندان خواست تا در مواقع بروز سوانح رانندگی مسیر را برای خودروهای آتش‌نشانی باز نگه داشته و از تجمع در محیط حادثه جدا خودداری نموده و مامورین امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را در انجام وظایف خود یاری نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.