تمام مجموعه‌ها باید برای کاهش جرم نقش‌آفرینی کنند

سعید ابریشمی‌راد شهردار کاشانکاشان فردا شهردار کاشان بن‌بست ۲۶ ساله آزادسازی محور فین را تلخ و آزاردهنده توصیف کرد.

سعید ابریشمی‌راد در دیدار با مسئول امور بازرسی شهرستان کاشان که به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت، حجم بالای پرونده‌ها و شکایت‌ها در شهری با جایگاه دارالمومنین کاشان را دور از انتظار دانست و لزوم نقش‌آفرینی تمام مجموعه‌ها برای بهبود این شرایط را خواستار شد.

بیشتر بخوانیم:
+ سومین نشست امنای صندوق منابع آزادسازی سیلک

وی، همچنین با تأکید بر نقش کنترل و نظارت در حوزه مدیریت خاطرنشان کرد: اعمال مدیریت بدون انجام نظارت، بازرسی و کنترل نمی‌تواند معنایی داشته باشد به عبارت دیگر چرخه مدیریت بدون وجود نظام ارزیابی ناقص است.

ابریشمی‌راد اغلب تخلفات را علاوه بر ناخواسته‌بودن، از روی ناچاری دانست و گفت: با توجه به برخی تنگناها و شرایط یک مدیر برای دفاع از منافع عمومی باید بین «بد» و «بدتر» یکی را برگزیند.

شهردار کاشان به معضل آزادسازی محور فین اشاره و بیان کرد: کمتر کسی است که نداند این محور به عنوان ورودی شهر و به واسطه قرار داشتن سیلک و باغ فین در آن، از نظر گردشگری، شریانی و دسترس‌پذیری جایگزینی ندارد، اما چرا ۲۶ سال است که آزادسازی آن متوقف مانده است؟

ابریشمی‌راد با بیان اینکه برای آزادسازی کامل محور فین نیاز به تملک و آزادسازی ۷۰ هزار مترمربع است گفت: این میزان، ۲۰ درصد کل محور را تشکیل می‌دهد و برای آزادسازی آن، اعتبار بسیار زیادی نیاز است.

وی همچنین از انجام اقدامات و تشکیل جلسات متعدد با تصمیم‌گیران حوزه بانکی برای تأمین اعتبار مورد نظر خبر داد و ارائه طرح توجیهی به شورای پول و اقتصاد بانک مرکزی برای فراهم‌شدن منابع آزادسازی را یادآور شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.