«مصطفی رضا‌زاده» رئیس بنیاد مسکن کاشان شد

تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن کاشانکاشان فردا – در آیینی ضمن قدردانی از خدمات «بهروز ستاری» رئیس سابق، «مصطفی رضا‌زاده» به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن کاشان معرفی شد.

به گزارش پورتال خبری کاشان، این آیین صبح یک‌شنبه ۸ تیرماه ۹۹ با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان در فرمانداری ویژه کاشان برگزار، و از خدمات ۹ ساله بهروز ستاری در بنیاد مسکن کاشان قدردانی شد.

ستاری رئیس سابق بنیاد مسکن کاشان در این آیین در سخنانی در خصوص تهیه طرح هادی روستایی گفت: شهرستان کاشان دارای ۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار است که تاکنون بازنگری ۴۵ روستای آن انجام شده است.

وی در خصوص قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن سنددار کردن خانه‌ها اعلام کرد: شهرستان کاشان دارای سه حوزه ثبتی کاشان، قمصر و جوشقان قالی بوده که در حال حاضر ۸۱۰ پرونده تشکیل و در مراحل مختلف ثبتی است که نیمی از پرونده‌ها نیاز به برداشت شمیم داشته و با توجه به اینکه سهمیه شهرستان کاشان جهت صدور سند ۳۰۰ جلد است لذا با پیگیری‌ انجام شده تا سه ماهه سوم سال جاری می‌توان ۸۰۰ جلد سند که ۳ برابر سهمیه اعلامی است صادر کرد.

گفتنی است مصطفی رضازاده بیش از یک دهه سابقه فعالیت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشته و پیش از این ۵ سال مدیر بنیاد مسکن شهرستان نطنز بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.