بهره‌برداری از نخستین همراه‌سرای بیمارستانی در کاشان

همراه‌سرای بیمارستانیکاشان فردا – نخستین همراه‌سرای بیمارستانی کاشان از سوی بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان به بهره‌برداری رسید.

رضا نعناکار، مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان با بیان این‌که بازسازی همراه‌سرای بیمارستانی توسط موسسه خدماتی عمران کاشان انجام شد، گفت: این همراه‌سرای سنتی در خیابان امام خمینی کاشان و در فضایی به مساحت ۷۵۰ مترمربع دارای امکانات رفاهی کامل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است که پس از بازسازی در اختیار بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانیم:
+ بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان نخستین بیمارستان مجهز به اینترنت رایگان کشور

وی خاطرنشان کرد: بیماران از سایر شهرهای استان اصفهان و استان‌های مجاور برای درمان به بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی مراجعه می‌کنند و با مشکلاتی جهت اسکان مواجه بودند که با عنایت خیرین همراه‌سرای سنتی مورد بازسازی قرار گرفت و هم اکنون در اختیار بیماران نیازمند و همراهانشان قرار دارد.

مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان ضمن تقدیر از زحمات خیرین برای بازسازی و تجهیز این همراه‌سرای بیمارستانی افزود: امیدواریم این گونه خدمات در جامعه گسترش یافته و به شکل وسیع‌تری در اختیار بیماران قرار گیرد.

در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی بخش عمده‌ای از خدمات درمانی برای بیماری‌های خاص به صورت رایگان ارائه می‌شود، از طرفی به خاطر وجود دستگاه‌های مدرن و به‌روز در زمینه درمان بعضی بیماری‌ها، این بیمارستان محل رجوع بیماران زیادی از چند استان همجوار کاشان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.