زیرگذر کاشان خرداد ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد

پروژه زیرگذر کاشانکاشان فردا – سرپرست کارگاه پروژه زیرگذر غیرهمسطح کاشان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه با حمایت قاطع شورای محترم اسلامی شهر و شهردارِ پیگیر کاشان، خرداد ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

به گزارش کاشان آنلاین، سیدحمزه عبادی پیش از ظهر سه‌شنبه ۱۰ تیرماه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: تا امروز، شاهد پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه زیرگذر غیرهمسطح کاشان هستیم که برخی اختلاف دیدگاه‌ها در گذشته بر سر ادامه احداث آن و شیوع کرونا که منجر به توقف دو ماهه پروژه شد، از علل عدم تسریع در پیشرفت این طرح است.

بیشتر بخوانیم:
+ زیرگذر کاشان در طلایی‌ترین زمان خود اجرا شد

وی با اشاره به اشتغال مستقیم۳۰۰ و غیرمستقیم ۵۰۰ نفر در این پروژه ۳ کیلومتری افزود: در حال حاضر برای این پروژه، عوامل اجرایی طی دو شیفت ۱۰ ساعته و بدون توقف مشغول فعالیت‌اند.

عبادی با بیان این که طی روزهای آینده روزشمار افتتاح طرح نیز در محل پروژه نصب می‌شود تصریح کرد: طبق ارزیابی‌ها پس از گشایش این پروژه که در روند دو ساله احداث آن هزینه‌ای افزون بر ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده، با توجه به حجم تردد خودروها و تقاضای سفر، معضل ترافیک محور بلوار معمار تا بلوار خلیج فارس به طور کامل رفع خواهد شد.

سرپرست کارگاه پروژه زیرگذر غیرهمسطح کاشان به برخی مختصات طرح اشاره کرد و گفت: این طرح ۳ کیلومتری دارای ۷ عرشه مسقف است و بقیه مسیر روباز خواهد بود، ضمن این که از ۱۲۷۰ حلقه شمع-ستون‌های بتونی قطور برای استقرار عرشه‌ها، تاکنون ۶۰۰ حلقه شمع در محل خود جانمایی و قرار داده شده و حدود ۶۷۰ حلقه باقی مانده نیز در حال جانمایی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.