نباید اجازه داد ساخت‌وساز غیرمجاز انجام شود

بازدید میدانی مدیران دستگاه های خدماتی کاشان از ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهرکاشان فردا – دادستان کاشان تاکید کرد: نباید اجازه داد ساخت‌وساز غیرمجاز انجام شود تا بعد بخواهیم آن را تخریب کنیم.

«روح‌الله دهقانی» در پایان بازدید میدانی دستگاه‌های خدماتی کاشان از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر در گفت‌وگو با پورتال خبری کاشان گفت: نهادهای خدماتی آب و برق و گاز کاشان باید پاسخگوی ارائه خدمات و انشعاب به ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در اراضی دولتی و فراهم‌کردن بستر ارتکاب جرم باشند.

وی افزود: بازدید میدانی امروز از ساخت‌های غیرمجاز در حاشیه کاشان اتمام حجت به دستگاه‌های خدماتی شهرستان کاشان بود تا از این به بعد به ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز خدمات‌دهی نکنند.

دهقانی گفت: ادارات راه و شهرسازی و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به عنوان متولی و مسؤول نگهداری اراضی ملی و کشاورزی نباید اجازه تغییر کاربری و حیف‌ومیل بیت‌المال و اراضی کشاورزی و ملی را بدهند در غیر این صورت مرتکب جرم شده‌اند.

دادستان کاشان خاطرنشان ساخت: این منطقی نیست که اجازه داده شود ساخت‌وساز غیرمجاز انجام شود، بعد به دنبال اجرای حکم باشیم و برای خود و نظام هزینه درست کنیم.

دهقانی تأکید کرد: برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز همه نهادها و مسؤولان متولی وظایف خود را باید به درستی انجام دهند تا کاهش جرم را به دنبال داشته باشد، وقتی مسؤولان دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند حجم پرونده‌های دادگستری افزایش می‌یابد.

دادستان کاشان از شهرداری درخواست کرد در مناطقی که ساخت‌وساز مجاز نیست، با نصب بنر و بلوک‌بندی به مردم اطلاع‌رسانی کند تا در صورت ساخت‌وساز پاسخگوی جرم خود باشند.

دهقانی تاکید کرد: فرمانداری وظیفه دارد بین دستگاه‌های خدماتی شهرستان هماهنگی بیشتر ایجاد کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.