دستگیری باند دزدان دستگیره در خانه‌ها در کاشان

دستگیری قانلان فرای در کاشانکاشان فردا – سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان از دستگیری باند دزدان حرفه‌ای دستگیره درب منازل و کشف اموال دزدیده شده در کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ غلامرضا باهنر اعلام کرد: در پی وقوع چندین دزدی دستگیره‌های در خانه در کاشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانیم:
+ شناسایی و دستگیری دزدان حرفه‌ای در کاشان

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند باند ۳ نفره دزدان حرفه‌ای به همراه ۲ نفر مال‌خر را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی آن‌ها را دستگیر کنند.

سرهنگ باهنر با توجه به اینکه از مخفی‌گاه متهمان اموال دزدی زیادی کشف شد افزود: افراد یادشده طی تحقیقات پلیس تا کنون به ۶۸ فقره سرقت از دستگیره‌های در خانه به صورت باندی و با استفاده از خلاء حضور صاحب‌خانه‌ها و بی‌توجهی همسایه ها نسبت به حضور افراد غریبه در سطح محلات اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با اشاره به اینکه دزدان غیربومی و حدود یک ماهی است که در کاشان سکونت اختیار کرده‌اند،‌ به شهروندان توصیه کرد از اجاره خانه به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.