بازی‌های ستاره سرخ کاشان در اصفهان برگزار می‌شود

تیم فوتبال ستاره سرخ کاشانکاشان فردا – ۵  تیم دسته سومی از جمله تیم ستاره سرخ کاشان، از میزبانی در شهرهای مربوطه خود محروم شدند.

به گزارش دی اسپورت؛ کمیته مسابقات سازمان لیگ، ۵ تیم دسته سومی را به دلیل عدم معرفی زمین واجد شرایط (داشتن نور به میزان استاندارد ۸۰۰ لوکس) در موعد مقرر، از میزبانی در شهرهای مربوطه خود محروم کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ تمامی رقابت‌های لیگ‌های فوتبال ایران لغو شد

بر پایه این گزارش؛ بازی‌های خانگی تیم‌های مهاجرنوین و نگین سناباد مشهد به بجنورد (ورزشگاه ۱۹ مهر) ، بویراحمد یاسوج به گچساران (ورزشگاه شهدای نفت)، خلیج فارس میناب به بندرعباس (ورزشگاه خلیج فارس) و ستاره سرخ کاشان به مرکز استان اصفهان انتقال یافتند.

همچنین با اعلام کمیته مسابقات؛ دیدارهای خانگی تیم‌های کیان تهران به ورزشگاه عطر سیب باقرشهر، پیشگامان فنون پارس به ورزشگاه شباهنگ شهریار، برق ۳ فاز شیراز به ورزشگاه پارس شیراز و شاهین بندرعامری بوشهر به ورزشگاه شهید مهدوی منتقل شدند.

جدای از ورزشگاه رفاه کارگران و ورشگاه ناصر فکری، کاشان ورزشگاه ۱۵ هزار نفره امیرکبیر را دارد که تقریبا استاندارد است و به غیر از تیم ستاره سرخ، تیم ذوالفقار کاشان هم در لیگ دسته سه حضور دارد و مشمول محرومیتی به این دلیل نشده است.

مشخص نیست آیا مسئولین ورزشگاه‌های کاشان ورزشگاه‌ها را در اختیار ستاره سرخ قرار نداده‌اند یا با وجود این ورزشگاه‌ها در کاشان،‌ مسئولین ستاره سرخ ترجیح داده‌اند در اصفهان بازی کنند اما از ورزشگاه‌های کاشان استفاده نکنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.