مردادماه هوا در کاشان گرم‌تر از حد طبیعی پیش‌بینی می‌شود

افزایش گرمای کم‌سابقه در کاشان و آران و بیدگلکاشان فردا – رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود هوای مردادماه در کاشان گرم‌تر از حد طبیعی باشد.

عباس ارغوانی گفت: کمینه دمای شنبه حدود ۳۰ درجه و بیشینه دما ۲۵ درجه بوده است و امروز یک‌شنبه نسبت به روز گذشته کاشان چهار درجه گرم‌تر شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ کاشان، یک هفته بالای۴۰ درجه

وی با بیان اینکه بیشینه دمای امروز در کاشان به ۴۱ درجه سانتی‌گراد می رسد، ابراز داشت: مردادماه پیش روی در کاشان هوا گرم‌تر از حد طبیعی خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل با بیان این‌که گسترده دمایی در مردادماه سه الی چهار درجه بیشتر از گستره معمول خواهد بود توصیه کرد: باید تمهیدات خاص توسط مدیران و مردم برای مدیریت مصرف آب و برق اعمال شود.

ارغوانی همچنین با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در پاییز بارندگی‌ها با تاخیر آغاز شود، گفت: با این وضعیت باید در استفاده از منابع آبی تصمیمات لازم برای مدیریت اوضاع اتخاذ شود.

وی اعلام کرد: اوج گرمای این هفته از سه‌شنبه شروع و تا اواخر هفته ادامه دارد و بر همین مبنا به کودکان و افراد آسیب‌پذیر توصیه می‌کنیم تا حد ممکن از خانه بیرون نیایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.