«علیزاده طباطبایی»: «رائفی‌پور» به روانپزشک مراجعه کند

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل دادگستریکاشان فردا –  به تازگی «علی‌اکبر رائفی‌بور» سخنران اصول‌گرا در توییتی از «سعید حجاریان» قائم‌مقام نخستین دوره شورای شهر تهران که در همان سال‌ها ترور و معلول شد خواسته که اعلام کند آیا از تباری یهودی هست یا نه؟

«سید محمود علیزاده طباطبایی»، وکیل مشهور دادگستری به این سخنان واکنش نشان داده و گفته: نسبت دروغ دادن نشر اکاذیب است و تا ۲ سال حبس دارد.

به گزارش مدآرا، علیزاده طباطبایی با بیان اینکه آقای رائفی پور باید به روانپزشک مراجعه کند ایشان مشکل روانی دارد، ادامه داد: قطعا چنین چیزی نیست. آقای حجاریان اصالتا کاشانی هستند و ما در کاشان یهودی نداریم. آقای حجاریان هیچ نسبتی با یهودیان ندارد.

توییت رائفی‌پور

لازم به یادآوری است که آقای طباطبایی اصالتا اهل روستای اوره نطنز هستند و شاید خبر نداشته باشند که کاشان یکی از مراکز مهم زیست یهودیان بوده است. البته اکثر یهودیان کاشان در دوره‌ای مسلمان یا از کاشان رفته‌اند و اکنون دیگر یهودی در کاشان زندگی نمی‌کند.

فارغ از این‌ها، تبار آقای حجاریان یهودی نبوده و اگر بودند هم ایرادی از این بابت به ایشان یا خانواده و تبارشان وارد نبود و نیست.

یهودیت یکی از ادیان آسمانی است. پیروان این دین در مجلس شورای اسلامی ایران نماینده دارند و تابعین این دین در ایران بدون هیچ محدودیتی زندگی می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.