کتاب «کودک ایمن، همیار آتش‌نشان» در کاشان زیر چاپ رفت

کتاب کودک ایمن، همیار آتش‌نشانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان از تدوین و چاپ کتاب «کودک ایمن، همیار آتش‌نشان» در جهت ارتقاء فرهنگ شهروندی خبر داد.

محمدمسعود چایچی گفت: تدوین و ارائه محتواهای آموزشی با موضوعات مرتبط با حوزه ایمنی در میان شهروندان سبب تقویت آگاهی‌های عمومی و کاهش احتمال بروز حوادث و سوانح و خسارات جانی و مالی ناشی از آن و افزایش احساس آرامش و آسایش شهروندان شده و ضریب ایمنی شهری را در حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

چایچی افزود: با توجه به تاثیر و اهمیت ارائه آموزش و جلب مشارکت شهروندان در بهبود وضعیت ایمنی شهرها و در راستای اقدام برای رسیدن به اهداف پیشگیرانه، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای توسط سازمان در زمینه توسعه آموزش‌های شهروندی از طریق فضای مجازی، رسانه رادیو و چاپ کتاب صورت گرفته و در همین زمینه کتاب کودک ایمن، همیار آتش‌نشان طراحی، تدوین و چاپ شده تا در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه هدف اصلی از تهیه و تنظیم این کتاب آشنایی کودکان و والدین آنان با خطراتی که آن‌ها را تهدید می‌کند و نکات ایمنی بوده است، افزود: تحقیقات و آمار و ارقام موجود بیان‌گر آنست که ارایه آموزش‌های شهروندی و ارتقای فرهنگ ایمنی، سلامت و ایمنی جامعه را افزایش می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.