فعالیت قلیان‌سراها ممنوع است

استانداری اصفهانکاشان فردا – استاندار اصفهان گفت: براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی یکی از مکان‌های شیوع ابتلا به کرونا قلیان‌سراها هستند که فعالیتشان در استان ممنوع شد و در صورت ادامه فعالیت با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گفت: شرکت دانش‌آموزان در کلاسهای تابستانه برخی از مدارس غیرانتفاعی این استان ممنوع است.

وی تصریح کرد: همچنین آموزشگاه‌های آزاد موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی توسط دانشگاه علوم پزشکی هستند و اگر رعایت نکنند براساس قانون و توسط مقامات قضایی بسته خواهند شد.

رضایی با بیان اینکه متولیان امر بهداشت و درمان باید در این شرایط برای مردم الگو باشند، اظهارداشت: شلوغی و ازدحام بیش از حد برخی مطب‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، البته از برخی پزشکان تشکر می‌کنم که نوبت‌دهی اینترنتی به بیماران را مدنظر قرار می‌دهند.

وی با اشاره به فعالیت کاروان‌های ندای محرم در استان اضافه کرد: برخی از مسوولان و سران هیيت‌های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) پیشنهاد تعطیلی کاروان ندای محرم را ارایه کردند که براساس این پیشنهاد کاروان ندای محرم در استان تعطیل است.

رضایی گفت: : کرونا در حال پیشروی است از آن دسته از مردم که این بیماری را جدی نگرفتند درخواست می‌کنم به خاطر سلامتی خود و خانواده‌شان و به احترام سلامتی همنوعان و همشهریان خود از اجتماعات بزرگ خودداری کرده و پروتکل‌ها را رعایت کنند.

یک‌ماه پیش دادستان کل کشور با صدور بخشامه‌ای سرو قلیان در اماکن عمومی را ممنوع اعلام کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.