بارش‌های رگباری ضعیف در روزهای آخر هفته جاری در کاشان

عباس ارغوانی رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگلکاشان فردا – رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل گفت: پیش‌بینی می‌شود در دو روز پنج‌شنبه و جمعه ۹ و ۱۰ مردادماه شاهد بارش‌های رگباری ضعیف در بعضی از مناطق کاشان باشیم.

عباس ارغوانی با اشاره به پیش‌بینی بیشینه افزایش دما طی چند روز آینده تا ۴۴ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در دو روز آخر هفته با کاهش دما، و با رسیدن بیشترین مقدار دما تا حدود ۳۷ درجه سانتی‌گراد شاهد بارش‌های رگباری ضعیف در بعضی از مناطق کاشان باشیم.

بیشتر بخوانیم:
+ مردادماه هوا در کاشان گرم‌تر از حد طبیعی پیش‌بینی می‌شود

وی پدیده غالب در روزهای آتی را قسمتی ابری همراه با وزش باد همراه با بارش‌های رگباری ضعیف و پراکنده در برخی نقاط عنوان کرد.

رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل به آن دسته از کشاورزانی که قصد سمپاشی دارند توصیه کرد به دلیل پیش‌بینی بارش در آخر هفته قبل از هرگونه اقدامی حتما از اداره هواشناسی کاشان استعلام بگیرند.

ارغوانی خاطرنشان کرد: بیشترین مقدار رطوبت هوا در جمعه ۵۵ درصد و کمترین مقدار در همین روز ۲۰ درصد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل برخی خبرها در کانال‌های تلگرامی و مجازی مبنی بر جاری‌شدن سیلاب در منطقه کاشان را تکذیب و به رسانه‌ها توصیه کرد اخبار مربوط به پدیده‌های جوی و هواشناسی را از طریق آن اداره دریافت و منتشر کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.